7 januari 2009

Slappar Onsdag!

I natt fick jag bara sova mellan 06.30 och 10.15. Lillkillen är sjuk igen och har hög feber, så de var blötahandukar och dricka som gällde hela natten. Vid 06.00 gav jag honom en chockdos med Alvedon för att den skulle gå ner, vilket den gjorde och han fick sova någon timme.
Äta vill ha inte, två glassar och en halv banan. Huvudsaken är att han dricker iaf. Vi sov middag som vanligt, så skönt! Varför har jag inte gjort de hela mitt liv?!
Idag har de varit en pyjamas dag igen, mysigt!
Imorgon skall jag försöka ta mig in en sväng på stan och handla födelsedags present till Min underbara svägerska som fyller år. Jag vet precis vad jag skall köpa men kan inte skriva det här fall om hon läser innen imorgon :P
Jag vill klippa mig och färga håret igen, men mest av allt vill jag gadda mig igen NUNUNU!
Såg de senaste avsnittet av Prison Break nu, som jag sagt att jag skall se i en vecka. Helt okej avsnitt för en gång skull. Tack och lov att dom lämnade den där F*an kvar, på tiden!
Men riktigt otippat med morsan! Problemet nu är att jag är så less på Prison Break för de går bara runt runt, men ändå så kan jag inte sluta se. Typiskt mig!
Nu kom jag på varför min dator blir så jävla varm när jag sitter med den i knät, fläkten är förtäckt av benet. Smart My! Nu slipper jag sitta och bli helt svettig av att latja med datorn i fortsättningen :)

Jag är stolt över dig, fruktansvärt stolt!
Du kan bara du vill med rätt stöd och du har oss, som kommer stå bakom dig och fånga dig varje gång du ramlar och rätta dig när du är påväg att kliva åt sidan!
Vi fixar det här, DU fixar det här!

Jag har sammandragningar, redan! Fy fan vad ont de gör! Hoppas de bara är för att jag är helt slut och inte sovit ordentligt på två veckor!
De innebär att jag skall ringa min man och sen gå upp och lägga mig!


Sov gott!