16 januari 2009

Lång tupplur!

Idag vaknade lillkillen 07.00, herre gud va trött jag var. Men de var bara upp och fixa välling!
Vi la oss i soffan och såg på Nike fram till 10. Busade lite, dansade lite, fixade lunch och sov till Nu.
Så skönt!
De är dock någon som ringt mig på dolt nummer 5 ggr idag och den någon kan gärna skicka ett sms eller ringa igen för nu är jag vaken!
Ikväll är de Hockey som gäller, mamma mu skall med och eftersom de nästav var slutsålt på sittplats så fick vi sitta längst ner. Men de får gå, ser gör vi ju. Och stå med Leo i famnen en hel match är omöjligt!
Min kära bror ligger på Akuten och som vanligt så gör dom inget. Jag blir fan tokig på Gotlands Kommun, för de är just där, hos dom korten ligger och har legat ett bra tag.
Sätt igång nu, sätt personalen i arbete.

Nu sitter är har i pyjamas och drömmer mig bort till värmen, för de är nämligen så att två brudar befinner sig just i värmen och jag är inte ett dugg avundsjuk!
Men planen är jul (igen). Men den här gången blir de nog så, mor och far och förhoppningsvis bror med familj skall också med och ett sånt tillfälle får man nästan inte missa. Plus att jag och alexander kom fram till att vi kan åka till någon ö några dagar utan barnen och bara njuta av stunden tillsammans. Låter underbart, måste fixas!
Pappa har varit hos någon gubbe som har hand om solarierna här i området, så nu har jag nyckel och hela kittet och tänkte bege mig bort för en titt och se hur det funkar!
Var dock och solade igår, men de är svin kallt och underbart skönt för ryggen (efter).

Imorgon kommer pappa Gerndt till oss och som hans son längtar efter honom, så fort mobilen eller hemtelefonen ringer så är de "Hej hej Pappa". Men tyvärr så är de inte hans pappa ALLA gånger ;)

Later.

E, de är inte jag som kommenterat i bloggen som jag förstår att du tror. Jag lägger inte ner min energi på dig, tyvärr!