2 januari 2009

De första inlägget 2009!



Nu är de ett nytt år med nya förväntningar!


De här året har mycket att erbjude hoppas jag, mycket som stärker mig som person.
Min gårdag var som sagt stiltjelung, men jag hade trevligt ändå, mycket trevligt!
Klänningen satt som ett smek och jag kände mig jävligt het för en gångs skull, vilket inte en viss person uppskattade eftersom han inte var på ön :P
De nya året har redan börjat någorlunda bra, så mycket komplimanger jag fått sen 12 slaget har jag inte fått på jag vet inte när. " Du är inte på riktigt, du är en sån man ser i tidningen eller på Tv". :) Tackar Tackar!


Jag orkar egentligen inte skriva så mycket nu, men jag skall försöka sen hur osammanhängande och oklart de är får ni stå ut med!


Hämtade honom vid båten och åkte ut till Högklint för att snacka lite, då insåg vi hur stjärnklart de var. Otroligt, ödet på något sätt!
De är mycket uppe i mitt hjärkontor nu som inte vill falla på plats och de ända jag kan göra är att ge de tid. Men hur mycket tid?


För övrigt så kan jag inte lägga över bilder från varken kameran eller mobilen för jag har tappat bort sladdarna så ni får vänta på en uppdatering av de slaget!
Min son har lärt sig att säga korta meningar, idag sa han "Ja ha dricka". Tror ni jag blev glad, herre gud han är så stor och så duktigt!
Kommer bli världens bästa storebror helt klart!



Nu skall jag äta lite mackor och krypa ner i sängen hos min älskling och hoppas att morgon dagen bjuder på något gott. Kankse en utbjudning på Bio?!










När de gäller dig så vet jag fan inte hur jag tänker längre?!

Du får inte!