3 januari 2009

Låång dag!

I natt sov jag ungefär 1,5 timmar så jag är sten trött och har varit de hela dan. Men som vanligt så kommer jag inte somna om jag går upp och lägger mig, me i natt blir min tröst H&Ms spring season 2009 katalog, vill ha för mycket som vanligt!
Den här gången måste jag tänka på min mage när jag betsäller bara och att till sommaren när jag skall ha kläderna kommer vara betydligt mycket större:)

Idag har jag myst med min son hela dagen, mor och far ligger sjuka så de har bara varit vi!
På eftermiddagen åkte jag bort med honom till sin pappa så jag kunde göra mina ärenden på stan snabbare. Imorgon är de optikern som gäller igen, får se vad dom säger nu, skicka iväg remissen till ögonläkaren kankse?

Ikväll efter min underbara son somnat, träffade jag en person som jag älskar så enormt!
Vi pratade lite vilket kändes skönt, men njöt mest av varandras närhet...
Jag vet inte hur jag tänker, vad jag tänker eller varför jag tänker? Men de ända jag vet är att jag knappt vet ut eller in snart. Jag vet inte om du spelar ett spel eller verkligen menar de du säger den här gång. De ända jag vet är att du inte är ensam, jag finns här och min bror finns här för att stötta dig och hjälpa dig till 1000000%. Jag kommer aldrig lämna din sida eller sluta finnas här för dig, du är min andra hälft. Vi kommer klara de här tillsammans, de kommer ta tid, men vi kommer bli starkare, du kommer bli starkare och hitta dig själv. Slänga bort den för tunga packningen du gått och bärt på länge och börja kunna njuta av tillvaron!
Jag tror på dig och de har jag alltid gjort!

Nu väntar sängen med H&M katalog och ny "Att vara gravid" tidningen!

God natt pussgurkor!