19 januari 2009

Ett år äldre!

Herre gud vad tiden går fort, det var ett år sedan jag fyllde år sist. Ett år sedan jag låg i sängen hemma i Solna och blev firad. Nu bor vi i Gävle/Gotland och jag väntar mitt andra barn 21 år och snart tvåbarnsmamma, de tycker jag är sjukt. På ett bra sätt såklart!
När vi har två barn, kankse t.o.m 3 då börjar våra vänner skaffa sitt första barn. Och vad gör vi då?
Jo reser, ser världen med vår familj. Har förhoppningsvis fasta jobb och ett eget hus. En bra inkomst!
Jaja, nog om detta!


Idag har de varit så dåligt och tråkigt väder så jag och Leo glider fortfarande runt i pyjamasar. Vi har sovit middag, lekt med Lego och sett Nicke 2 ggr. Snart är de dax för mig att byta om och dra iväg på ett efterlängtat träningspass. 17.00 F&S!
Det var tänkt att jag skulle fixa lite med mina tatueringar när lill killen sov men självklart somnade jag oxå!
Skönt, men onödigt! De hade varit okej att vila i 30 min inte 2,5 timme!
Jaja, får fixas imorgon istället!
De värsta är att jag inte kommer somna innan 2 i natt igen.
Jawo skickade "kluringar" till mig inatt, förmodligen var det inte så kul eftersom jag är ganska smart och snabbtänkt när det gäller sånt och kunde svaren på 5 sek.
En klarade jag inte: Det var några fotbollspelare som hade köpt bollar som alltid gick över mål när de sparkade dem! Var hade de köpt dem?
Svaret får ni längre ner :)
Nu kom jag på vad de var som var de viktigaste jag skulle göra idag!
Köpa en ny sporttopp som ja gjorde innan jul men som är för liten nu (igen) kan inte andas, men min svägerska har stora lökar så jag kan nog få låna en av henne eftersom jag ändå skall hämta upp hennes döttrar.


Nej nu måste jag byta om och dricka vatten!


Later.


Svar: Överskottsbolaget!