18 januari 2009

Tack alla!

Igår var en lung dag så den behövs inte nämnas. Tom lirade hockey, dom vann som vanligt!
Sjuk kul att se honom spela igen för de var allt för länge sen nu, han har blivit så stor. Kände inte igenom honom bakom alla skydd och hjälm och allt! Stor som ett hus! hihi
Idag har min födelsedag firats här hemma. Fult ös, med släkt och härliga vänner!
Jag fick precis de jag önskade mig, kläderna från H&M, en tatuering, tid hos frisören och pengar!
Jag fick även en bok om hur man går upp i vikt, vilket släkten tydligen tyckte behövdes. Badsaker och en jätte fin ljusbehållare.
Vi åt smörgåstårta och marängtårta som min kära mor bakat. Nu är jag proppmätt men har ända lyckats trycka i mig en stor portion mat nu, för sent egentligen men kände att de behövdes.
När man var yngre så var de inte kul att få blommor, dom slänge man till morsan och högg in i presenterna, men nu så uppskattar jag verkligen blommor. Så fint och så enkelt!

Älsklingen somnade sent ikväll, så han kommer förhoppningsvis sova lite längre imorgon. Imorgon måste jag ta tag i mitt liv. Fatta ett beslut. Min bror är ledig imorgon så de blir förhoppningsvis att använda honom som bollplank. Just nu är jag inte i form att fatta kloka beslut, men för Leos skull så måste de hända något i hans liv. Ett hem och en plats på dagis!
Har varit och solat idag, i de "nya" solariet här i området. De är ett bra solarium, fast man ligger som en jävla sill. Ont gör de, nästan smärta i ryggen. Varför måste jag vara så svank?
Mina små grå där uppe jobbar för fullt med att fin justera min tatuering. Jag är så sugen och har varit de länge nu. Äntligen blir det av, hoppas han kan göra den jag vill "trots" att jag är gravid.
Den kommer blir grym, singa är grym och jag har tänkt länge på den här så den kan inte bli fel.
Jag är verkligen överlycklig för den presenten och längtar enormt efter mina kläder osm jag beställt!
Noelia skall även ta in mig på make-up store för att skämma bort mig lite och komma med tips förhoppningsvis. Bäst att Simon tar killarna så dom inte hinner riva butiken :)
Tror du han går med på det Noelia? Hihi




"When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
When computers were still scary and we didn't know everything

And anarchy was still a dream
And the only way to stay in touch was a letter in the mail

And footballers still had long hair and dirt across their face

I was born too late in to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair "