20 januari 2009

Nyårslöften?!

Jag hade helt och hållet glömt bort en viktig detalj med Januari månad när det gäller träning.
Folk har sina nyårslöften om att bröjar träna och gå ner i vikt, så januari månad och en bit in på februari kanske så är passen ofta fulla. Tills dom tröttnar och faller tillbax, sen är de bara vi "vanliga" som står där och hoppar! Som sagt nyårslöften är till för att brytas:) Så idag kom jag för sent, vilket innebar att jag och Ebba fick sitta och vänta i en timme på nästa pass. För träna de skulle vi!
Jag är glad att vi väntade för de var skönt att röra på sig. Dock tog magen i (redan) under vissa övningar, men då är bara att hitta på något annat och ligga på mage och träna ryggen kunde jag glömma! De blev mycket as träning men de är välbehövt!
Jag ställe mig på vågen idag och såg att jag gått upp två kilo, vilket inte är konstigt och välbehövligt. Men tyvärr så håller inte min hjärna med på det i vissa stunder och de är något jag måste forstätta jobba med! Men som med allt så med rätt stöd så ordnar det sig!
Jag fick många komplimanger för min mage på träningen och de är kul, folk trodde dock att jag var mycket längre gången. En dam trodde jag var i 8 månaden och förstod inte hur jag kunde orka ett helt pass :) Haha, nej inte riktigt va!

Jag hade jätte mycket jag skulle skriva om i bloggen ikväll men jag insåg att tiden gick fort när man kollade barnvagnar så de får bli en annan kväll, ämnena var iaf silikonbröst, idrottsgalan och Robinson!
Istället kan jag berätta att jag hittat en vagn som är perfekt nu. Emmaljunga twin cangoroo.
Härlig modell, svängbara framhjul, två sufletter, inte allt för bred och de viktigaste, bra plats för Leo!



Ikväll när Leo pratade med sin pappa i telefon så sa han för första gången till honom "älske dej". Underbara lilla varelse! Tänk att något så litet kan få en så glad!
Jag har som sagt fixat med min tatuering ikväll och min stakars lilla son har nu två bruna händer och en brun fot. Gjorde avtryck och färgen gick inte bort, haha! Han tyckte iaf att de var jätte kul och ville ha mer så de är bra, de slits ju med åren. Hihi!
Nej nu skall jag ta med mig Sofies mode som jag egentligen inte får läsa och krypa ner vid min son och försöka somna!
Jag har glömt de viktigaste av allt, i morse kom min son in till mig och sa mamma mamma och sträckte fram sin lilla hand. I den hade han ett guld armband som var från honom till mig!
Man kan ju inte annat än fälla en tår!




God natt!