24 januari 2009

Små saker!

Tänk att så små små saker kan göra så man får en klump av oro i magen!

Idag är vädret tråkigare än någonsin, Leo har iaf fått komma ut på en långpromenad med "Moffa" så de känns bra.
Lillkillen klarade inte en dag på öppnaförskolan utan att åka på en förkylning, stackars liten!
Klockan 17.00 är det Södervärns hallen som gäller och fram tills dess slappa och iväg och sola.
Jag ser på ett program på Tv som handlar om andar, andar som går in i människor och påverkar dom. Jag tycker sånt här är skit spännande, förmodligen för att jag tror att jag själv kan se vissa "andar".
Jag har svårt att tror att dom bara spelar, skriker och hyperventilerar. Jag tror på sånt här helt klart.
Önskar jag hade fått chansen att träffa ett medium eller lära mig själv hur man skall göra.
Men då måste man nog åka till England för där är utbudet störst och bäst!

Nej nu skall jag slänga på ett avsnitt av Californiacation och vänta på att mor och far kommer så jag kan springa bort och sola.

Later.