22 januari 2009

Är det värt det?

Min underbara son sov till 10.22 i morse.
Jag trodde inte det var sant när jag vaknade och kände mig någorlunda pigg.
Inatt när jag kom hem vaknade han dock, pga att jag trodde han hade kräkits i sängen men det var en mosad banan som i vilket fall som helst inte kunde ligga där helt öppet.
Leo fick då sova halvt uppe på mig och det var sååå mysigt. Dock svårt att somna men det hade nog inte med honom att göra. Mysigt var det men idag har jag ont i ryggen!
Ikväll måste jag träna, eller snarare vill verkligen träna. Men de är inte så kul att träna själv, någon som är sugen? 20.00!
Min mor och far åker till STHLM över helgen så jag och Leo bor själv i de här stora radhuset. Läskigt, någon som vill hålla oss sällskap? :)
Igår hittade jag och Najalla en sjukt snygg tatuering som vi båda vill ha. Men den här hennes, hon måste bara lyckas övertala sin andra hälft oxå. Men de är hennes kropp så hennes beslut!:)




Du suger ur den sista energi jag har!