15 januari 2009

Hjälp, Hjälp!

Debatten nämner jag inte ens så dålig var den!
Men de som är på tv nu, fy fan! Uppdrag granskning!
De handlar om spanska gathundar som plågas och förs i transporter till Sverige, helt förstörda och misshandlade. Där svenskarna väntar på sin lilla gosiga vän. Men istället får dom en sjuk, rutten, plågad stackare. Man tror fan inte de är sant! De är sjukt!
Nej tyvärr så orkar jag inte ens tänka på det!
Hemskt är det iaf!








Jag längtar till den dagen då vi är starka, då allt är som de kan vara.
Jämt, utan misstag och snesteg.
Där vi mår bra och där vi lever i vår värld tillsammans med våra underbara barn. Där inga eller ingen kan komma emellan, där allt kretsar kring oss och inte kring alla andra.
Där inte andra kan komma in i vårt liv på ett bananskal om och om igen!
Där vi står starka!
Där vi lever det liv vi vill leva och inte de liv vi "tvingas" att leva. Där de är vi som fattar våra beslut och ingen lägger sig i allt vi gör, säger och tänker!
Vi har det vi behöver runt oss nu och vi får den hjälp vi behöver.
Vi går hand i hand på den långa vägen upp, vi vandrar och kämpar tillsammans.
Vi gör allt tillsammans så vi kan inte misslyckas.
Jag släpper inte din hand innan vi lyckats och innan vi står på en stadig punkt i vårt liv där vi vill stå!


Där de är du, jag och våra barn!




Us Against the World

- God natt