9 januari 2009

Solen skiner...

Vaknade i morse med ännu värre smärta i halsen, tyvärr så får jag bara knapra tabletter från mataffären och då kan man ju lika gärna käka godis, vilket förmodligen får en att må bättre än dessa "halstabletter".
Idag är ett underbart väder med plusgrader och vindstilla, gått på stan idag istället kankse?
Jo de tänker jag göra, lillkillen skall snart sova middag vilket jag förmodligen oxå kommer göra när jag skall lägga honom. Men de skulle vara skönt att lägga sig i ett bad, fast de kan kanske vänta tills ikväll för då befinner jag mig ju i "Gävlet".
Jag har laddat ner massa Califorinacation för att underhålla mig med under resan :)
De är ett riktigt härligt tidsfördriv.
Annars så har vi ju en annan mycket bra serie!



Nej fixa lite mat, packa lite, sova lite, duscha lite och göra stan lite!

Later.