12 januari 2009

En av alla andra, that´s me!


Hur tänkte jag?!
Jag visste egentligen, men jag hoppades som vanligt!
Hur dum är jag?!
Det här är ju mitt liv, men jag hoppas som vanligt!

Om ni bara visste, om ni bara hade en aning om hur det är så skulle inte ni gå med huvudet så jävla högt och se ner på oss svaga!
Då hade ni valt ett annat snacka och ett annat sätt!

Men nu är jag här igen, själv!
De var just pga den här anledningen som Gävle inte är lockande längre...
Jag skulle vara snäll, göra en god gräning. Ja och se hur de blev.
De är sant som vissa säger, man skall inte vara snäll de förlorar man bara på. Man skall köra på med samma sätt och arrogans.
Inte låta någon tränga sig igenom hjärtat enbart för att få sin existens bekräftad...
En av mina närmaste vänner sa idag "Hade du varit här så hade jag slått dig på käften för att du måste inse, du måste sluta NU!"
Du har förmodligen rätt, men hur skall jag kunna sluta när jag hoppas att jag kan hjälpa. Fast jag vet att jag inte får något tillbax, utan bara faller mer och mer.

Jag klarar nog inte det här som jag lovat dig, de är för mycket bakom stängda dörrar som kommer fram hela tiden. För mycket lögner och falska spel!
De svar jag får är, "Det var inte bra!"
Noo shit!
Lisa Ekdahl - Dom band som binder mig
"Dom band som binder mig här
Ska jag långsamt lösa upp
Då jag vet att jag gjorde allt jag kan
Ger jag mig rätten att ge upp"

Jag är glad att du får den hjälp DU behöver och att du har människor som hjälper dig genom det här!

Jag går och lämnar spår jag inte vill att du följer efter!