13 januari 2009

Inte lätt!

Nu kom vi nyss hem från en tur på stan, vila ryggar och ben kändes som en bar ide innan vi skall ut och äta och gå på bio. "YES MAN" blir det, den kommer va grym, den kan inte va annat än grym när de är Jimman som är huvudrollen. En av mina bästa skådisar helt klart. Jag säger bara Ace Ventura sen får resten tala för sig.
Jag vet en liten filur som är grym på att härma honom och så många gånger jag har vikt mig av skratt på grund av honom. Härliga minnen!

De handlades en rosa mjukisdress, en tjocktröja och två bodysar. Jag har hela tiden sagt att jag inte gillar det här med rosa till tjeje och blått till killar, visst kan det vara rosa kläder och blå kläder till en viss gräns men de känns inte som man måste bekräfta att de är en tjej med rosa kläder, folk frågar ju ändå om de står "I´m a Boy" på tröjan.
Om ett tag skall de upp på vinden och leta bland Leos gamla kläder, där finns de mycket brunt och coola jeans och dylikt.
Jag hittade dock världens finaste filt på H&M idag, en grå en. Måste köpas imorgon.
Själv shoppade jag lite till mig själv oxå, en "klänning", ett par trosor och en Jacka allt från Gina som jag länge velat ha. Vilken hit, allt till samma pris som jackan från början!
De är så man handlar.
Väskan som jag vill ha kommer dock inte in på Indiska fören vecka 5, hoppas den kommer till Gotland eller att mannen min kan införskaffa den.
Vi var även och kollade vagnar, herre gud. De är inte lätt, vill nog ha en Emmaljunga vagn, dom vet man är bra och de är bra utrymme för Leo. Men en Phil &Teds vagn hade suttit bra när man skall gå på stan. Hitta en på blocket och själva Leos Cresent vagn kanske, någon som är sugen?

Nej nu skall de boka biljetter sen skall vi bestämma vart vi skall käka. Jag vill ha kött och potatisgratäng med massa god sallad! Frågan är bara vad min andra hälft vill?

Later.

"Vide quam mihi persuaserim te me esse alterum"
-Tack