26 januari 2009

Chokladkaka!

Innan jag skulle lägga min son blev jag akut sugen på chokladkaka, så nu står den i ugnen och väntar på att ätas upp :)
Min dag har varit lung, lillkillen är genomförkyld med feber så vi har varit inne nästan hela dagen. Ute och tog en nypa frisk luft för att få lite ny energie var allt!
Jag har iaf solat idag och det var välbehövt!
Leia har varit helt sjövild hela dagen, full fart. Magen har buklat ut här och där, vilket gör att Leo ser lite små rädd ut :)
Imorgon skall jag till frissan och göra något skoj, för skoj skall det bli. En riktigt förändring, precis som resten av mitt liv!
Skönt!


Jag tror inte du vet hur det känns att natta sin son medans tårarna bara rinner för kinden, jag vet inte varför men dom slutar inte!
Förmodligen inte av saknad utan av matthet och ett sprängt hjärta!
Men jag har tagit mig igenom en dag till utan problem så de här kommer nog gå gallant!

Min bror har än en gång gjort en hjälteinsats, frågan är om du och resterande medparter uppskattar det och förstår. Tyvärr är jag tveksam men där hoppas jag ännu på mirakel!
Det var en som en gång skrev "En dag kommer sanningen bita dig i arslet", de är det den gör nu, men inte på mig!
Jag läste en artikel om otrohet och svek i en mamma tidning idag, det var en pappa som skickat in att han varit otrogen och var helt förstörd och visst inte vad han skulle ta sig till för att få tillbax sin fru.
Svaret han fick var väldigt klockt. Tänkte skriva det här men det får bli ett senare projekt!
Men det fick ut på att man lär av sina misstag och gör dom en gång och att man får stå för konsekvenserna av handlingarna man utfört!
Det är ju så det är, i verkligheten! Medfött, en del av uppfostran vad vet jag. Men man gör inte om misstag om och om igen!
Så min fråga är, var alla gånger verkligen ett misstag?