29 januari 2009

Tillägg!



Jag glömde några saker, helt ointressanta egentligen!
1, Igår var jag nere vid Rickard och fixade håret, färg, slingning och klippning som jag fick av Alexander i födelsedagspresent! Jag blev helnöjd! Han kan han och vi hade ett stort gemensamt intresse: Tatueringar!

2, När jag sitter så trycker det så fruktansvärt mot vänstersida av revbenen. Det var de Leo sparkade av när han låg i magen och nu känns det kan jag säga. Hoppas lilltjejen inte blir lika stark så de rycker en gång till, för de var inte skönt då och de ät inte skönt nu!

3, Jag är så snurrig! Igår blev jag hämtat vid frissan med mammas och pappas bil. Alexander sa då att vi skulle åka och tanka den. Jag sa då "Men vi behöver inte tanka så mycket för vi skall ju iaf sälja den", han tittade på mig och sa "Du är för söt! De här är inte våran bil!", mitt svar blev "Va är det inte? Haha det trodde jag".

4, Jag tycket att Ara Abrahamain var stört skön under OS, men se hans värme och ödmjukhet i Mästarnas Mästare är mer än vad jag trodde om honom. Han ser inte ut att vara en myskille, men där ha vi ju fördomarna igen! Vilken härlig människa! Me like!

5, Noelia tipsade mig om var man kan köpa billigt och bra smink, mest ögonskuggor! Nu sitter jag här och kollar och kollar! Får se hur mycket som kommer hem till min brevlåda!

God natt min skatt!