22 mars 2009

Trött!

Idag har de bara varit en seg dag från min sida. Även fast jag ätit och druckit klokt så har jag varit jätte surrig i huvudet. Jag tror att det är mitt låga blodtryck som är problemet, men det kan dom iaf inte göra något åt för medicinen som finns att ta kan man inte ta när man är gravid.
Sonen har iaf varit lite piggare idag, ännu snorig men mycket bättre!
Ikväll har vi sett på Barcelona - Malaga, Alexander var där nere och tittade på matchen så ALLA som dom filmade var Pappa enligt Leo. Matchen var förövrigt jävligt rolig att se, Barcoa hade lekstuga. Dom lirade bokstavligen kvadraten med Malaga, resultatet blev 6-0.
Nu har det redan gått en vecka, herre gud vad tiden går fort! Man borde kanske börja ta vara på tiden istället för att bara gå runt och få tiden att gå.
Jag är stentrött ikväll, somnade med Leo när jag nattade honom men gick ner för att jag behöver äta något innan jag somnar så upptäckte jag att det var en Beck film på TV som jag för en gångs skull inte har sett. Eller jag har nog sett den här oxå kom jag på när jag såg den här scenen!
Nu skall jag trycka i mig mackor innan jag skall gå upp och lägga mig igen!
Varför spela ett spel när ingen iaf kan reglerna?
God natt.