6 mars 2009

Sent!

Jag kan som vanligt inte sova, inatt pga fel anledningar!
Jag har iaf uppdaterat både min Facebook och här med lite bilder, fler kommer men inte nu.
Lite i taget är alltid bäst, allt på en gång blir för mycket.
Nu skall jag trycka i mig en macka så jag inte vaknar i natt för att jag är hungrig och går ner och äter Ballerinakex för de är inte alls nyttigt eller bra för mig på något sätt!
Tänk vad "lite" som kan de en så mycket ny energi och kraft i livet.
Bland annat fick jag dom här orden skrivna till mig ikväll:

"no baby ! dont hate ! just be good and you'll have better!"
"...men jag kan bli så arg när man liksom försöker o klättrar över kanten o verkligen försöker, o så lagom man känner sötman av det, då bara kommer nån från ingenstanns o knuffar ner en på botten igen"

"Inte som du nej, Vältränd upp till tänderna!"

"- bee happy!
-thats what you have too be!
-
yeah i´m working on it
-keep on work coz you deserve good"

Det här är vad jag har att vänta mig inatt!


Massor med KÄRLEK!


God Natt!