19 mars 2009

Fix Fix!

Idag har det städats och fixat här hemma.
Leo är ännu sjuk, vilket innebär gnällig och mammig. Han har iaf badat och varit ute en kort kort sväng med Moffa innan han begav sig in för att de var kallt.
Kallt är det inte, de var nog snarare orken som fattades! Han ville inte ha mat så han petade i sig en rå korv.
Nu sover han iaf och skall få göra det tills han vaknar för det behöver han. Sova är bästa medicinen!
Jag tänkte tvätta min bil idag men gör jag det så kommer de förmodligen börja snöa eller regna.
Träna ikväll står det på schemat, någon som vill med? 20.oo kör vi! Eller va fan, de var ju Leif som skulle ha Marias pass ikväll, hmm. Jaja han kör hårdare med minder hopp så de kanske passar mig bättre!
Sov fruktansvärt dåligt i natt, hade ont både här och där. Men jag överlevde och vaknade någorlunda pigg i morse.
Vad händer mer i mitt liv då?
Jo, hyresvärden har hört av sig och bett om ursäkt och vill att jag skall flytta in 1 April. Jag är dock väldigt skeptisk till den människan nu, så vi får se hur jag gör med den saken!
Jag håller även på att tvätta och göra i ordning Leos "gamla" vagn som skall säljas eftersom vi skall ha en syskonvagn. Cresent vagnen behåller jag, kan vara skönt att ha en vagn som är enkel när man inte har båda barnen med sig. Den är de bara att släng i en lift i när de är lillen som skall åka.
Så om någon är vill köpa vagn så hör av er! :D
Nej jag skall nog gå upp och krypa ner vid min son en stund! Om jag inte somnar vilket jag inte behöver fundera på för det gör jag, men OM så är det bara mysigt att ligga och lukta på honom, se honom sova och känna sig stolt över att man har en sån underbar son!
De gjorde vi bra :D
Later.