2 mars 2009

Tillbax!

Det har varit dött här under helgen vilket beror på att jag befunnit mig i Gävle för att hämta mina och Leos saker.
Herregud, va saker vi har! Vi hyrde ett JÄTTE släp men de räckte inte, så nu blir det upp igen för att hämta resten.
Planerna är att Färjestad skall välja Brynäs i slutspel så vi har en bra anledning att åka upp igen :) Vi var som sagt och så BIF-FBK i lördags, mycket folk men förlust så det var inge kul!
Leo fick iaf en Brynäströja och tyckte det var roligt. Min bror var hel nöjd eftersom han är trogen FBKare.
Det var med blandade känslor jag lämnade Gävle, men jag tror och hoppas att det är är de rätta och bästa!?
Leo har självklart dragit på sig en förkylning igen så nu ligger han är brevid mig och sover och snorar, varför kan han inte få vara frisk?
Jag fick iaf lite tid över att träffa min älskade vän i Solna, Lonnie. Hon har 13 dagar kvar till hennes lilla tjej kommer. Jag gnäller att jag har ont men den kula var inte att leka med, haha!
Har tagit lite bilder från helgen som jag skall lägga in när jag hittar sladden.


Var på MVC imorse igen pga sammandragningarna och smärtan. Svaret var som väntat foglossning, så nu fick jag tid till sjukgymnast för att få något speciall bälte som "håller ihop" bäckent. Skall även tillbax för att "planera" förlossningen mer eftersom förra var så dramatisk och utdragen. Fick även recept på migräntabletter så jag hoppas min huvudvärk ger med sig nu!


Ikväll skall jag packa ur så mycket som möjligt i förrådet vid lägenheten för att kunna lämna släpet och ja, jag behöver all hjälp jag kan få så finns de någon som anser sig behöva lite extra träning så hör av er. Jag tänkte även gå på friskis vid 17, vilket läkaren tyckte var bra att jag gjorde men jag MÅSTE lära mig att lyssna på min kropp bättre!
Sola måste oxå göras, de har jag längtat efter!


Jag hittade ett par skor i Gävle (självklart), jag skulle bara springa iväg för att köpa fler flyttkartonger och där stod dom och ropad på mig! Plus att min skor som jag beställt kommit så dom måste hämtas ut! Jag insåg när jag fyllt 2,5 flyttkartonger med skor att jag kankse har för många, men min teori om skor och linnen att man aldrig kan få för många stämmer bra :)
8 flyttkartonger med kläder är väl inte för mycket, haha!


Nej nu skall jag peta i mig lite lunch eller sova ett tag med sonen, har inte bestämt mig!


21.55 är de spikat framför TVn! RAW!

Later.