21 mars 2009

Lördag!


Jag tänker bara skriva kort om min dag eftersom jag sitter och kollar på en av världens bästa filmer, Star Wars Episode III- mörkrets hämnd, så det får gå snabbt!
Idag har jag som sagt solat, superskönt även fast jag nästan inte kunde ligga ner. Sen var jag och sonen ute en kort stund för att få lite luft innan vi gick in och sov 3 timmar. Båda var helt slut så de var välbehövt. Felet var bara att ingen av oss käkat något så när vi vaknade så mådde ingen av oss bättre direkt.
Ikväll när jag satt i soffan höll jag på att svimma och kräkas för att jag äter för dåligt för att "äta för två". Så min kära Pappa åkte iväg och hämtade pizza till mig som jag tvingade i mig. Jag måste få in matrutinerna igen, annars kommer jag gå under och inte orka slutspurten på graviditeten eftersom Leia bara suger näring ur mig.
Leo har inte alls varit pigg idag, inte velat äta och var helt slut även fast han sov 3 timmar idag så vi bäddade ner oss på golvet med täcke och kuddar framför TVn så jag kunde få upp benen på tv-bänken. Efter att få ätit lite mådde jag bättre, så nu kämpar jag med att få upp vätskebalansen oxå.
Ikväll var det iaf premiär för både "Robinson" och "Jag vet vad du gjorde förra Lördagen", jag tyckte båda programmen var bra. "Robinson" var kanske lite väl "hårt" med tanke på att de inte ens fanns fisk i vattnet, sen har jag redan fått min favorit. Röd-totten så klart, stenskön kille! "Jag vet vad du gjorde förra Lördagen" var oxå jävligt roligt, dock så tror jag inte en sekundupplägget. Att dom skall vara paralyserade och inte vara sig själv är lite väl för mig. Men det var ändå roligt att titta på.




Nu skall jag återgå till filmen och sen är se sängen som gäller!