7 mars 2009

Dina regler!

Nu vet jag att ni sitter där och tänker: Hur kan hon öppna sig så mycket, lägga ut hela sitt liv på internet? Det gör jag inte. Det finns så mycket där inne som ni inte har en aning om, som ingen har en aning om. Mina närmaste vet vad jag skriver om här i bloggen. Men ni andra TROR att ni vet, vilket jag märkte tydligt sist jag fick kommentarer i bloggen av . Så ni behöver inte ens påpeka det för jag bryr mig inte! Let´s go!

Man gör väl inte saker man själv inte hade accepterat att någon gjorde mot en?
Nej förmodligen inte, så då säger vi så här:
De är du som satt bollen i rullning och satt reglerna så då spelar vi efter dom, okej?
Jag säger bara "Herre Jävla Gud! Jag tror fan inte att det här är sant längre". De är de sjukaste jävla katt och råtta spel jag varit med om, vart försvann verkligheten någonstans? Vet du om att den kommer komma ifatt dig, någon gång. Kanske nästa vecka eller om 20 år, vad vet jag. Det ända jag vet är att den kommer även bita dig i arslet, tro mig!
Så för att återgå till verkligheten så tror jag att även du vet att vissa saker hade sina "poäng" sen att skita i som kanske inte är det bästa men förmodligen lättaste valet för stunden.
Man kan inte fortsätta att bete sig som en jävla F*tta hela sitt liv, man måste ta tag i livet och komma ner på jorde igen. Förstå att man faktiskt sårat/sårar människor enormt genom handlingar man gör/gjort. Varken du, jag eller någon annan är odödlig så ordspråket "Lev som om varje dag vore din sista" stämmer nog ganska bra, sen om de är så här du vill leva den dagen. Visst fine, men sluta såra mig och ljuga för mig. Lämna mig utanför då!
90% av de som kommer ur din mun är förmodligen en lögn på ett eller annat sätt. Så frågan är vad av det du säger som är den 10% av sanning?!
"Jag älskar dig, saknar dig och vill ha dig här" ena dagen, andra dagen "Jag tänkte åka hem till en tjej som gav mig sitt nummer på krogen". Jo, jag förstår om du tycker jag verkar förvirrad, men kan man bli mycket annat av dina ord?
Just nu så kanske jag känner mig som den svaga men jag vet att i slutändan så kommer jag vara den starka. Jag kommer kunna gå med huvudet högt och känna mig stolt!



Jag har sagt 100ggr att jag inte vill ha en jävla ursäkt, utan ett ändrat beteende.
Man ber inte om ursäkt ena dagen för att göra om samma sak en vecka senare.
För mig har ordet "Förlåt" tappat sin betydelse för länge sen, det är ett tomt ord utan någon form av sanning eller innebörd!
Ett ändrat beteende, det är äkta.
Men de tyder allt mer på att vara en vacker illusion!






Klockan är bara barnet ännu så då kör vi!