7 mars 2009

Funderar!

Jag är så trött på att tänka, men hur fan kan man nu bli det?
Förmodligen för att jag tänker på jobbiga och tunga saker hela tiden, som inte vill släppa min hjärna utan växer sig längre och djupare för varje dag.
För första gången på länge så tänkte jag idag: Jag har en frisk och underbar son, en dotter på väg, en familj som ställer upp för mig oavsett vad. Vad mer kan jag egentligen begära?
Ingenting!
Men ändå så hatar jag ensamheten jag känner, att inte ha någon att kryp in i famnen på när man skall sova eller se på tv, inte ha någon som lägger en hand på magen och känner det rör sig, en som pussar och kramar på mig och värderar mig högt!
Jag måste börja uppskatta det jag har och sluta deppa över det jag inte har!
NU!

Jag vet inte vem ni försöker lura med erat "spel" men jag kan bara säga att jag är tacksam att du stannade och gav mig det mest värdefulla man kan tänka sig!
Sen vad jag fick betala för det är en annan femma men det kommer alltid vara värt det!




God natt!