20 mars 2009

Inget har funkat!


Idag funkar inte min mobil, igen!
Plus att comhem har varit trasigt hela dagen över hela Gotland, så jag har inte kunnat göra något.
Känt mig helt naken rent ut sagt! Man märker hur påverkad man är an tekniskaprylar när de inte funkar!
Idag har jag iaf varit inne en sväng på stan medans sonen sov middag, fick med mig en kjol från barnavdelningen på H&M hem, plus lite underkläder som man aldrig kan få för mycket av.
Nu har vi precis ätit middag här och de är fullt med folk. Själv har jag ockuperat mig i soffan för att se på Let´s Dance och Chatta med Mr men hans Internet verkar inte funka :(
Jag ringde till honom och skällde lite på Comhem och Tre förut, han tyckte jag var konstig som ringde för att berätta hur arg jag var på dessa operatörer så jag insåg att jag kanske borde snackat om annat, men är man arg så är man och då är de skönt att snacka med någon som kan lugna en lite.
Nu skall jag hugga in i efterrätten, förbereda min son för natten och ge honom välling.


Skriver mer senare!

Hmm, funderar på att byta bild ;)