3 mars 2009

Lilla lilla du!

- Ge dig nu för fan, du är bara pinsam och patetisk!

Min dag har varit ganska bra faktiskt, förutom att ABF är de största skämt jag någonsin varit med om. Jag måste skriva in mig som arbetsökande även fast jag inte kan arbeta?!
Ja ja, de är bara att följa order och se vad som händer!
Idag har jag även tvättat bebiskläderna och lagt dom i storleks ordning så jag vet vad som skall fram när. Jag tror inte ni förstår hur mysigt det är att gå igenom allt smått och tänka tillbax på när Leo hade det på sig.
Imorgon är de en viktig dag i mitt liv. Mer än så tänker jag inte avslöja men viktig är den iaf!
Så nu skall jag nog ta och bege mig upp i sängen till min underbara son som ligger och snarkar pga sin dumma förkylning. Imorgon måste de ringas till doktorn när de gäller honom, han är full av eksem och hans kortisonsalva hjälper inte. Som tur var så verkar de inte som att de kliar men de ser ändå inte bra ut. Usch stackars liten!


Hittar du rätt ställe är allt möjligt!

God natt!