11 mars 2009

Full fart!

Filmen var så bra som jag hade föreställt mig. Jag skrattade så jag grät, jag började skratta bara jag såg människan som vanligt. Men filmen var helt klar grym, lite trist slut bara!
Fy fan vilket väder det är, svin jävla kallt och snö, igen!
Det är full fart i magen och har varit det sen jag började skratta åt filmen. Hon är inte van tror jag att mamma skrattar. Magen är fyrkantig av alla sparkar och slag hit och dit. Jag fasar mest för att hon skall lyckas med samma sak som Leo gjorde. Knäcka mitt revben! Hon ligger nämligen och sparkar upp på ena sidan hela tiden. Det är häftigt för nu är hon så stor så man ser konturer på magen när hon sätter igång där inne.

Idag har även min underbara vän fött sin Dotter, allt gick bra och jag är inte ett dugg avundsjuk! Lyckliga familjen!
Längtar till att få träffa dom och se underverket.
Jag vaknade i morse och sa "Jag tror lonnie fått barn i natt", vilket hon hade! :D
Grattis igen!

Nu skall jag krypa ner i sängen, lägga handen på magen och hoppas att hon varvar ner lite så jag får sova inatt!
God natt!
Sluta med dina fåniga lekar nu, du mår oxå dåligt av det!