18 mars 2009

Äckliga människa!

Jag gillar henne inte, vad gör hon i debatt program?
Har hon någon verklighetsuppfattning eller lever hon bara sitt "lyx"liv och tror att alla har det så? Har hon någon aning om hur de är för människor i förorten, dom med dålig ekonomi osv?
Nej jag tror verkligen inte det!
Man skall inte störa sig och snacka skit om människor, men hon är en av få jag inte ens tål öppna sin käft!
Förövrigt har min dag varit bra.
Jag och Leo skulle ut och gå en promenad i förmiddags vilket vi gjorde, jag trodde de var varmt, men satan va kallt de var och blåste iskallt.
Jag kom halva furulundsgatan innan jag kände hur ont jag hade så de blev ingen långpromenade, men vi var ia ute länge!
Vi somnade gott efter lunch, som tur var satte jag klockan på ringning för annars hade vi inte kommit iväg så jag hann på vattenjympan.
Vattenjympa ja, gav mig inte så mycket träning men det var skönt. Förmodligen det ända och yogan jag kommer kunna hålla på med in i det sista om de inte blir bättre i bäckenet vilket de förmodligen inte kommer bli. Snarare tvärtom!
Leo är förkyld igen och var febrig under förmiddagen idag, stackars plutten!
Måste till BVC med honom NU, hon skulle höra av sig men de har hon inte gjort och han måste ha sitt vaccination han skulle haft i December NU!
Nej nu skall jag ta min mammatidning och krypa ner i sängen vid min skatt!
Längtar, med blandade tankar och känslor!
God natt!