17 mars 2009

Idiot jävel!

Vaknade i morse och kände att jag ville gå tillbax till sängen. Hur kan vädret svänga fram och tillbax så mycket? Usch! Igår kändes de som vår och idag så var de blåst, regn och snö! Nej skärpning Modernatur, nu vill nog alla i Sverige ha vår.
Kanske skall ta med mig sonen och sätta mig på ett flyg till Barcelona. Tanken blev mycket positivt bemött så de är alltid något:)
Jag var även ner för att lämna urinprovet idag som visade sig vara bra, skönt! Då kan jag släppa det nu. Imorgon skall jag till sjukgymnasten och få testa ett nytt bälte, plus att jag skall på vattenjympa för blivande mammor. Skönt hoppas jag att de kommer bli, tur att jag fått mina bikinisar jag beställt till sommaren.
För övrigt så är jag jävligt arg just nu. I korta drag kan jag säga så här, fick ett sms av hyresvärden precis innan jag skulle få tillgång till lägenheten där de stod att hon ångrat sig. Hon vägrar svara när man ringer eller åker dit. ALLA mina och Leos saker är där borta så jag är inte glad. De kommer kosta henne dyrt medtanke på att hon bryter ett kontrakt på 12 månader!
Så om någon har en trea i bakfickan så kan ni höra av er!?
Min son somnade för första gången på hur länge som helst innan 21 ikväll, underbart skönt måste jag säga att de är. Få lite rutin igen och "egentid" på kvällen är viktigt och välbehövt!
Idag har jag iaf fått tummen ur och fixat det jag skulle fixa. Så på Torsdag tror jag att jag kommer få ett samtal eller ett sms :D
Jag har även hittat en perfekt vår/sommar/tidig höst jacka till Leo idag. Har inte ekonomin att köpa den, men jag får flörta in mig lite vid hans kära far!
Usch, idag läste jag att flera turister som varit i Thailand och tatuerat sig kommit hem med hepatit C. Tydligen vanligt där nere. Tur att jag läste det innan jag åker dit. För annars hade jag förmodligen både kommit hem med en tatuering och hepatit C. Det är ju billigt att gadda sig där så jag förstår att folk gör det, men samtidigt så är de jävligt riskabelt. Vissa av dom som smittas har inte märkt det på flera år, känt sig sjuka och allmänt hängiga, varit på flera läkarbesök men ingen har hittat det förrens nu. Så Sofie testa dig för fan :D
Nu skall jag ta en macka som vanligt och krypa ner vid min son och hoppas på att han är lika varm som vanligt så han kan värma mig lite!

God natt.