19 mars 2009

Ny inköpt!

Idag var jag, Leo, Mamma och Pappa en sväng på byn. Jag köpte mig en ordentlig sporttop vilket är betydligt mycket skönare för axlar och rygg när de börjar väga lite framtill, haha!
Till Leo köpte jag Jackan jag pratade om innan och Fleecetröjan, superfint! Han passar verkligen i den färgen. Vet ni vilken storlek pojken har, 110. Haha, de är 4-5 år. Stor pojk jag har!




Ikväll skulle jag träna men insåg efter maten att jag var helt slut. Vilket min son inte var när han skulle sova, så efter en timme gav jag upp och gick ner. Han ropade en gång men somnade nog själv om han inte ännu ligger vaken vill säga!
Jag har ätit våfflor ikväll, om ni kände mig när jag väntade Leo så förstår ni hur kul det är.
Det var nämligen så att jag åt Våfflor 24/7 när jag var gravid. Min sambo var inte överlycklig eftersom han tränade stenhårt två gånger om dagen och fick enbart Våfflor som mat, morgon, middag, kväll och natt!
Ibland kunde jag varva med korv och pasta eller pannkakor. Tillslut gav han upp och började laga sin egen mat. Lite mer näringsrik och jag fortsatte att lägga på mig och Leo mer och mer fett. Den här graviditeten är det första gången jag äter Våfflor nu och jag kan lugna er med att säga att de inte ens var så gott som jag hade hoppats på.
Så den här gången kommer jag nog inte se ut som en flodhäst eller säl i slutet av graviditeten och efter. Visst jag har "stor" mage men de skall och måste man ju ha.

Vecka 27.