12 mars 2009

God kväll!

Jag skulle skriva massa ikväll och lägga upp lite bilder tänkte jag, men sen blev jag sittande i telefon vilket var mer intressant så de får bli en annan gång!
Min dag har förövrigt varit bra, haft ont som vanligt bara men helt okej!

Imorgon är de sjukgymnasten som gäller, hoppas på en dunderkur så jag kan röra mig obegränsat igen.
Det ända som är skönt är att jag bara gått upp 7 kilo än så länge, samma tid med Leo hade jag gått upp minst 15 så de är stor skillnad vilket är skönt. Jag förstår inte nu hur jag orkade bära runt på mig själv när jag väntade honom med tanke på att jag känner av dom här 7 kilona. Kan bero på min utgångspunkt i denna garviditet kanske. Ni tänkte säkert att 7 kilo är inte så mycket, nej visst! Sätt på er en ryggsäck på magen med 7 mjölkpaket i och gå runt med hela dagarna då blir de kankse jobbigt i längden. Men jag skall vara glad för i denna tid i graviditeten så har man i snitt gått upp mellan 8,5-10 kilo så de måste vara ett bra tecken att jag hållit mig inom ramarna den här gången.
Det skulle iaf vara skönt att kunna träna lite mer än en gång i veckan, men de är nog bara att inse att det faktiskt inte går. Hade tänkt testa och köra med bältet imorgon och se om de går bättre!
Nej nu skall jag äta upp min pumpamacka och borsta tänderna för att krypa ner vid min son!




God natt.