9 mars 2009

Tack!

Jag fick gåshud och tårar i ögonen när jag skrev med dig ikväll. Jag trodde inte du och jag hade så mycket gemensamt. Jag trodde inte att din tidigare relation varit så likt min på många sätt. Även fast du är du och jag är jag så kan jag verkligen skriva vad jag känner till dig, fast jag knappt känner dig trots att du varit så nära. Men dom gånger jag träffat dig så har jag trivts jävligt bra i ditt sällskap!

"hehe nä jag vet inte, killar tänker olika
jag e dålig på det sättet att jag tänker, "men jag vet ju vad som hände så det e lugnt"
inte tänkt på att hon inte kan veta vad som hände eller inte hände eftersom hon inte var här
nej men hon trodde att massa tjejer va ute efter mig
men jag fattade inte då att för henne var det ju jobbigt
eftersom hon aldrig kan veta vad jag gör
De tog mig lång tid innan jag fatta
för jag blev mest sur på att jag tyckte hon inte lita på mig så blev bråk istället. Jag fattade försent och nu är de hon som är mongo mot mig istället"
Alla kanske inte är lika iaf!
Tack för att du lyssnade!
God natt.