6 mars 2009

Fredag hela veckan!


För mig är varje dag den samma så nu behövs det förändring och vår!
Jag får tillgång till lägenheten den 17 så de är iaf ett steg på vägen, sen har jag fått papper på dagisplats till Leo så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa!
Idag har jag solat och spelat bandy med älsklingen ute, de är skönt väder men jag blir ändå helt deppig av att de inte finns någon sol. Jo jag vet att de var sol igår men de är inte det idag och då spelar de ingen roll hur mycket sol det var igår.
Jag köpte nya stövlar till Leo i Onsdags, han valde dom med en gång. Så det var bara att betala!
Jag bad dom då mäta hans fot för att jag har hittat skor på nätet som jag skall beställa till våren.
Hon tittade på mig och sa, stl 26-27 blir bra. Jag kollade på henne och frågade om hon skämtade, ha har ju 24 i sina skor nu. Hon mätte då hans nuvarande sko och förklarade tydligt för mig att han måste ha nya NU! Så idag ringde Mamma och sa att hon hade hittat ett par skor till honom, (för sneakers som jag tänkte beställa var för kallt)!
Hur kan min son ha så stora fötter när varken jag eller hans pappa har det?! Vi får väl hoppas dom avtar i tillväxt snart!
Stor skillnad :)


Nu sover min skatt så jag tänkte, äta lunch, duscha och göra mig i ordning för en sväng på stan med Marie.
Jag och Mamma pratade om att ta en sista minuten lite längre fram i vår för att se hur Leo reagerar på flygresan och komma bort för att få ny energi inför förlossningen och den nya rabatten som snart kommer. Kan vara bra att veta hur de går för honom på flyget så man inte sätter sig på ett flyg till Thailand och att han antingen blir jätte rädd eller fruktansvärt rastlös.
Jag vill bara bort och ner till värmen så det låter underbart tycker jag!
Jag har tappat bort bilderna från min och Natalias Tunisien resa så jag väntar spänt på att dom skall komma på ett brev på posten! ;)
Känn ingen press!

Jag kommer inte in på min Facebook, så jag kan inte lägga upp nya bilder och hörde precis att det inte går att kommentera mina bilder heller, tråkigt!


Min blivande Hockeystjärna, skall inta ishallen ikväll igen;)





Later.