10 mars 2009

Filmkväll!


Nu har vi precis ätit kyckling, ris och sweetchilisås. Mums!
Idag gick de bra vid sjukgymnaste, fick ett bälte och tips på hur jag skall röra mig i vardagliga sysslor. T,ex undvika att diska, plocka i och ur diskmaskinen och damsugen synd bara att jag inte kan utnyttja det!
Nu sitter Leo och J i soffan och läser nicke, Leo är överlycklig att någon orkar läsa med honom. Själv skall jag fixa fruktsallad och glass till vår filmkväll. Filmen som skall ses är äntligen "Yesman" som J har lyckats ladda hem i bra kvalitet.
Jag känner på mig redan nu att de kommer bli en bra kväll med mysigt sällskap, fruktsallad och glass.
De kan väl nästan inte bli bättre, bara älsklingen somnar ikväll så de blir en lugn filmkväll för min del!
Åter kommer med information om filmen som jag tror redan nu kommer få mig ligga dubbelvikt i soffan av skratt!
Ha en trevlig kväll, de tänker jag ha!