2 november 2008

Viktiga ord som alltid kommer få mig att gråta av lycka!

"Du min älskling. Du är mitt allt. Sen den dagen du kom och hämtade mig hemma så har jag bara varit din. Det har aldrig funnits någon annan som har betytt så mycket för mig som du gör.
Känns som att du inte alltid fårstår det när jag säger det till dig men jag hoppas att jag någon dag lär mig ett så fint ord så att de passar på dig. du är den underbaraste, vackraste, snällaste som finns på denna jord.
Och att du bär på vårt barn är de underbaraste jag någonsin skulle kunna vara med om.
Det du har gjort för oss nu i nsart 9 månadre är de starkaste jag har varit med om.
Att ta allt de som du har fått gå igenom på denna tiden är, ja, jag kan inte ens säga vad det är.
Du är så otroligt stark, och du skall veta att jag är stolt att jag har fått vara så nära dig när du gjort det.
Den tiden jag haft med dig har inte varit lång, men de känns ändå som jag har gått igenom allt tilsammans med dig.
Att vi klarar oss genom allt visar bara hur mycket vi älskar varandra, visar att ingen kan förstöra för oss, de är du och jag nu, du och jag och våran son föralltid.
Det var så mitt liv var menat att bli.
Att vara nära dig, med dig och våran familj.
Varje dag jag vaknar så tackar jag dig för att du har gjort mig till den jag är idag.
För utan dig så hade jag inte varit där jag är, där vi är, där vi är tillsammans där är paradiset.
Paradiset med allt man kan önska, glädje, lycka, omtänksamhet och kärlek.
Här vid din sida kommer jag alltid att vara.
Att få vara en del av ditt liv är ett äventyr för mig.
Ett äventyr som aldrig tar slut, PRECIS SOM MIN KÄRLEK TILL DIG!"


Tack min älskade man, du vet precis vad jag behöver, när jag behöver det.
Du är underbar, helt obeskrivligt underbar!