12 november 2008

Onsdag, mitt i veckan!




Igår kväll när jag hade gått och lägga mig hörde jag att de var något som lät inne i Leos rum. Jag skulle precis resa mig när dörren öppnades och min underbara son kom ut och sa "Mamma, trött" och hoppade upp i min famn för att sova mellan mig och min man! Dom sov som två grisar hela natten, annat var de för mig. Som vanligt så tog de säkert 3 timmar innan jag kunde somna och när jag väl somnade så vaknade jag som vanligt minst 10 ggr. Varför kan jag inte få sova EN hel natt? Skall de vara så jävla svårt?
Men nu har jag iaf fått sovit lite på morgonen, så de innebär att jag ännu ligger i sängen!

Jag drömde en sån sjuk dröm i morse, jag drar den i korta drag.
Jag, Alexander, Hanna och Natalia var hemma son Jonte för att vi skulle äta mat (Julia jag vet inte vart du var, ledsen). Hanna satt och berättade om sin språkresa i spanien so hon varit på 4 månader tidigare. Hon satt och gnällde på att de luktade äckligt när männen lagade mat och sa att dom fick öppna fönstrarna och sätta på fläkten. Alexander svarade "Va fan är du med barn lr?", Hanna vände sig om och kollade på mig och sa "My, jag måste prata med dig NU." Jag, hanna och natalia gick in på toaletten. Där berättade Hanna att hon inte haft sin mens på 4 månader. De gjorde att vi sprang upp till Apoteket, (eller nej vi sprang inte eftersom jag var gravid och Natalia och Hanna är inga höjdare på att springa). Vi köpte 3 graviditetstest! Väl nere vi Jonte igen så pissade hon på dom och ALLA visade samma sak: Hon var på tjocken! Vi blev skitglada allihop och började gråta och hoppa runt. Jag sprang ut till Jonte och tog han almenacka som satt på väggen (Nej jag vet att du inte har nån på väggen) och Alexander frågade vad jag höll på med. Jag svarade snabbt inget och försvann in på toa igen. Vi trodde verkligen inte att dom fattade, herregud va dum man kan va i drömmen. Vi började räkna från sista mensens första dag för att at reda på vilken vecka hon var i. De visade sig att hon redan var i vecka 28, (hur fan tänkte jag i min dröm där. Hon hade inte haft mens på 4 månader vilket är 16 veckor, men nej nej jg fick de till 28 veckor). Vi överlyckliga allihop och Hanna var livrädd, för hur fan skulle hon klara av att ta hand om en unge? Hon började snacka med magen och förklarade att den var tvungen att bli en snäll bebis som gillade att se på Angel och lyssna på Bob.
Sen vaknade jag, tyvärr! Men vilken sjuk dröm!

De var som när jag väntade Leo då drömde jag att när jag födde så hade Leo små palmer av hud som växte på tårna. Nu kommer jag inte ordagrant ihåg vad de stod i drömtydarboken men de var något om att en tjej/kvinna drömmer om palmer så skulle hon blir befruktand inom en snar framtid. Befruktad, haha, de kommer jag ihåg att de stod!

Nej mina vänner, nu skall jag försöka ta mig upp ur sängen och gå en runda på stan med min man innan han skall klippa sig och vi skall hämta vår älskade unge!

Jag som älskar honom som mest när han är krullig! Men han har lovat att bara klippa ur de. Tänk på stackars Leo, redan nu har han miljarder hårstrån, jag har tjockt hår och alexander har affro, alltså kommer han se ut som brödernafluff i skallen. Stackars liten!



Tygaffäeren, här kommer jag!