20 november 2008

illamående är nog bland de värsta som finns!



Nu är jag trött på riktigt att må så här illa. Jag har inte varit utanför dörren på 3 dagar och imorgon åker min man på kryssning. Herregud! Hur fan skall jag klara av att ta hand om vår underbara son och sov själv! Usch, jag vill inte tänka på de ens!
De sägs att de skulle ha vänt med illamående och dylikt nu, men icke sa nicke!
Men de är nog inte bara graviditeten som gör att jag mår som jag mår, eller att min man mår som han mår!




Jag vill verkligen att Karin Myrenberg Faber från Nytt läge skall komma hem till oss när vi köper ett hus och inreder det, hon är grym. Jag älskar hennes mångkulturella stil, underbart! Men hur skall jag lyckas få hem henne till hos, när min man tycker jag är så bra på att inreda :)

Min lilla son är jätte hostig igen, han hostar nästan så han kräks. Hoppas verkligen inte att de är lunginflamation igen för då är de 3 gången på ett år, vilket innebär att vi måste flytta till ett varmare land.

Min mor, far, "svägerska" och brorson planerar vår resa till Malayisa. Så nu är de bara att spara pengar så vi har råd att åka med. De skall bli undebart, sol, bad, värme och apaor. Jag och Leo kommer älska de, hans pappa kommer älska solen och strandfotbollen ;)


Nu har jag precis laddat hem och bränt ut nya Prison Break vilket innebär att jag inte har tid, lust eller ork att sitta här längre!

Finns de någon som vill och kan komma och hålla mig sällskap imorgon och leka med min lilla son?!





"IQ badboll"