16 november 2008

Julkänslor!

~Vit Jul~

Nu längtar jag efter julen, de finns ingen mysigare tid på året. Stämningen och värmen får man inte ofta känna annars. Spendera tiden med dom man älskar, barnen springer runt och är nervösa (Jo, även du Tom! Hur var de nu, "Shit Tomtjäveln kommer" sen försvann du). Julmaten och Kalle Anka, promenad efter maten och kolla i alla fönstrar där familjer sitter med tända ljus och myser. Domkyrkan vid 12 för att skratta åt biskopen :) Nej mamma, om jag håller mig vaken skall jag inte skämma ut dig igen :P
Gå och handla julklapper, leka i snön mysa på julskyltningen!
Åååå som jag längtar!
När sonen vaknar skall vi åka på äventyrsbad!
Nu ser jag på idol, idolnörd som jag är!
Kevin Kevin Kevin!

Jag är sååå stolt över min brorson, vår tids Foppa :)!
Du är så duktigt Tom, otrolig!
Kämpa på så kommer du gå långt, men glöm inte vad som mer är viktigt i livet påvägen!
Älskar dig!

Later.