21 november 2008

Fredag kväll!


När jag hämtade världens underbaraste charmtroll på dagis så kunde jag inte vara ledsen längre, sen dess har jag bara känt mig varm inombords av den underbara lilla varelsens kärlek.
Han är verkligen min skatt, mitt allt. Jag vet att de inte går att förklara hur starkt man känner för er som inte har barn för ni kommer inte förstå innan ni har egna. Men ens barn är allt vad KÄRLEK och LYCKA innebär. Och snart har jag två underbara barn i min famn med den människan jag älskar av hela mitt hjärta! Jag blir varm i hela kroppen bara av att tänka på vad jag har, jag har ALLT man kan önska sig egentligen!


Idag har jag som sagt varit själv med min lilla son hela dagen, de har gått över förväntan! Underbar som han är så var han hur snäll som helst. Vi har sett på Hitta Nemo och Bilar, mysit i soffan med färskpressad apelsinjuice för att hoppas att han skall piggna till.
Vi 6 kom vår livvakt och lekte med älsklingen, dom hade fotbollsmatch och hoppade i soffan (som tur var inte benny, haha). Sen lagade vi mat, Lövbiff, pommes, bea och massa sallad. Leo åt pommes och majs, alltid nått ;)


Min man skickade ett sms förut och sa att jag skulle varit med för jag hade garvat som fan, de var tydligen hårdrocks tema på kryssningen och åldern var över 40 eller skitfet, med lack och läder. hahah, de skulle jag vilja se! Gamlingar på fyllan är bland de roligaste som finns, inte gubbar utan tanter. Dom älskar allt och alla! Nyss skickade han ett till som jag inte kunde avläsa riktigt ;)
Längtar dock efter honom massor, tycker inte om att sova själv i en jätte säng även fast jag har min livvakt sovandes på soffan och miljoner kuddar.


Har sett Idol ikväll och jag är riktigt besviken, för de första för att Robin åkte ur förra vecka vilket jag aldrig kommer förstå. Har svenska folket inte hört Johan Palm?
För de andra så tyckte jag att alla gjorde "dåligt" ifrån sig ikväll, alla utom kevin och alice, haha. Även om dom inte gör sina bästa framträdanden så får jag ändå gåshus när dom sjunger. Och Kevin som sjöng till sin tjej, jag grät mer än hon (Hormonerna).
Nej jag har faktiskt ingen aning om vem som kommer åka ur ikväll, Robin eller Anna kanske?!
Haha eftersom jag är så seg på att skriva och hoppar upp och ner så är de nu avgjort, Anna åkte ur ikävll. Jag har aldrig gillat hennes röst så för mig så var de bara bra.!

Nu skall jag hoppa ner i min stor säng, hoppas på att min son kommer vakna till så jag kan gå in och hämta honom. De är helt klart de underbaraste som finns, att ha den lilla underbara människa liggande uppe på mig och höra honom andas och hålla om mig. Dock sover jag inte bra när han ligger vid mig men de är värt det!

God natt där ute i den vita natten, för vi har snö på taken, endas tomten är vaken.

Haha, fråga inte!