11 november 2008

"Lillgos"

Idag var vi på MVC, de gick bra! Ingen domkraft här inte, bara en vanligt gyn undersökning och ultraljud! Vår lillgos, har 2 armar, 2 ben och ser ut som en liten ihop tryckt nallen. Men hjärtat slår som de skall och huvudet var perfekt. Så nu kan jag andas ut! Nu fattar jag nog på riktigt att jag har en liten människa där inne!



Första bilden på Lillgos! Man ser inte så mycket men "den" är där! :)
Man ser faktiskt armarna, benen, naveln och ögon på de riktigt kortet!
Vi fick två så Leo kunde få en egen!





Här kan ni även se Lillgos från utsidan, nej ni kanske inte tycker att jag är stor men de tycker jag! Sen så är jag inte frächast i stan men jag mådde piss så de får ni ta :)
Jag uppdaterar mer i kväll, nu skall de lagas lunch. Korvstroganoff med Ris, mums!