5 november 2008

*suck

Ja du, vad skall man säga?

Ingenting, för jag får inte! Fick nyss besked på hur många de var som läste min blogg och tyckte att jag beter min fel. Jaja, ni får tycka vad ni vill! Står de inte namn eller i klartext så har ni ingen jävla aning! Tyvärr så gör ni de bara värre för er själva, vilket är tråkigt! Men de är så de får bli, ni får va där ni är och vi där vi är. Kommer dock sakna 3 av er enormt. Men nu är ni glömda! Aldrig mer ett ord om er, frågan är om de kommer kännas bättre? Att inte ens bli nämn?

Idag har de varit en bra dag, jag har mått helt okej. Orkat göra mig lite i ordning och gå en runda på stan med min man. Vi hittade en tvillingvagn vi vill ha, men vi kommer självklart inte köpa någon ännu. Men de är kul att titta iaf. Leo vägrade dock sätta sig i den, så vi får se om han kommer vilja ha den. Får vår prins får självklart vara med och bestämma. Idag var de en lång dag för honom på dagis så han var jätte trött när han kom hem. Vi la oss redan vid sju och somnade båda två. Han har för den delen blivit jätte duktig på att prata, de kommer massa ord och meningar. Så underbart duktig är han!
Nu skall jag och gubben se på fotboll (om han kan slita sig från spelet)!
Magen börjar även synas, vilket är kul! Bebismagar är de finaste som finns tycker jag, fast inte så jätte kul att gå runt med i alla lägen.

Jag skall även skriva tack kort från bröllopet som jag ännu inte gjort (pinsamt). Nej vi fick faktiskt fel kort först och sen var han bortrest och nu har vi fått rätt. Min man har bett mig måla en nya tatuering till honom, så jag skall se vad jag kan komma på!

De har förresten blivit ändrade planer angående julen, vi kommer fira den på gotland med släkten istället då kan alla vara med så de är skönt. Vi kommer spendera hela December på gotland, så Leo kan få leka med sina kusiner och jag och alexander få lite barnvakt. Han har iaf lovat mig att inte träna på Lucia i år, han har lovat mig 2 år innan en skitit i de dom gångerna. Så nu lovade han verkligen att han skulle gå med mig.

Nej nu skall jag sätta igång med mina uppgifter...!

Kanske får en ny uppdatering innan de är sängen som gäller, man har ju (bara idag) 63 olika läsare. Det innebär att de krävs en del, och jag vill passa på och tacka för alla fina kommentarer. Kul att bloggen är uppskattad av så många. Men de viktigaste är att jag får ur mig de jag känner och tycker (måste dock, dra ner lite nu)!

Ha en trevlig kväll....!!!


Du skrev de jävligt bra!

"Låt inte en människas åsikter bli din sanning"