14 november 2008

Morgon igen!

Inatt har jag sovit med mina sovglassögon, ni vet sånna här!

De har gjort att jag inte haft lika ont i huvudet än så länge. Men jag sov dock kanske en timme i svepet sen vaknade jag. Jag skulle vilja testa och sova med öronproppar för jag tror även de kan hjälpa mig eftersom jag ligger och stör mig på den förbannade klockan som tickar i köket, trots att vi stänger dörren! Men frågan är om min man skulle vakna om Leo grät eller skrek vilket jag inte tror, eller så vaknar han även nu men låssas som han inte hör honom? Hmm, de måste jag ta upp med honom när han kommer hem från träningen. För sova med öronproppar och ögonbindel kan vara ganska läskigt, jag varken hör eller ser något. Så då måste jag kunna lite på Alexander för annars så kommer jag aldrig kunna slappna av och somna!

I natt var jag även uppe och kissade 3 gånger, redan? De här kan inte bli bra om 4 månader :)

Magen bara växer och växer, alltså jag menar de, verkligen växer och växer den blir större för varje dag. De är kul, men jag har jätte ont i mitt bäcken och ländrygg nu oxå så de är inte så kul. De var samma när jag väntade Leo, då fick jag ett "bälte" av min man som hjälper till att hålla upp magen och ihop bäckenet så inte foglossningen gör så ont. Måste upp på vinden och leta på de.

Jag har kommit på att de är inte kul att vakna på morgonen längre, för varje dag ser likadan ut! Men de skall bli bättring för jag skall bli bättre!

Ikväll skall vi som sagt på avslutings middag OCH vi har fått barnvakt! De känns underbart, att kunna göra något själva i lugn och ro. Men jag kommer missa idol och de känns lite sådär, men de går ju i repris!
Jag vet dock inte vad jag skall ha på mig ikväll, mammakläder är big nono, än så länge, men jag måste ändå ha nått som inte glipar för de är de fulaste som finns!

Den här låten känns de som jag skrivit, jag älskar den!

Jag hittade förresten tyget jag ville ha, men fy fan för dom som jobbade där, de var dom otrevligaste jävlar jag varit med om! Skulle inte handlat där men vad hade jag för val? Utbudet på Gotland är ju inte de största! Men nu har jag de iaf!
Nu skall jag försöka sova lite till för de skulle jag behöva!
Här får ni en skön låt, killar är bra dumma ibland! :)
http://www.youtube.com/watch?v=rlqdxZcgnZg