30 november 2008

Underbar kväll!

Igår var en efterlängtad och underbar kväll. Vi hade BARNVAKT!
Först så var vi ute och åt på Joda och som vanligt så äter jag tills jag bara vill kräkas för de är så jävla gott. Efter att suttit någon timme där så begav vi oss iväg på Bio, haha vi hagde bokat! Mm, vi glömde att vi var på Gotland och att de kanske var max 40 st och såg film en Lördagkväll. Skall komma ihåg de till vi skall gå och se Madagaskar, inte boka och vara där 30 min innan, max 5 minuter innan!
Vi såg iaf "Låt den rätte komma in", en svensk Thriller som handlade om en liten unge som var mobbad och hade en vampyr kompis. Helt okej för att vara svensk men ingen direkt höjdare. Sen kan ni fråga min man hur mycket han såg! :) Han låg mest uppe på mig och hade händerna för ögonen eller tittade in i väggen. Han är bra söt!
Efter filmen åkte vi hem och jag såg en Beck film och mannen min spelade dator!
Sen gick vi upp och la oss i ett eget rum och fick sova ända fram till 11 idag. Underbart skönt! Förutom att jag är så jävla förkyld så jag håller på att kväva mig själv genom att vakna och inte ha en anspelning till saliv i munnen...

Idag har vi varit på Julmarknad hela dagen, ingen julstämning dock men vi var där iaf!
Einar försökte lura på mig att köpa en kub med luft, renad luft, haha vilket skämt! Men Lycka till grabbar ;) Rolig idé men frågan är hur bra de kommer gå, men som ni sa "Till den som har allt!". De blev ingen dans kring granen, lillkillen sov och de var uppskjutet till 14.00 pga folkbrist så vi gick ner till Joda och åt lunch istället:P
Nu är mannen och tränar, sonen ligger i badet med sin kusin och jag skall lägga mig och sova i 15 så huvudvärken går över!

Later, Maybe!