18 november 2008

Du får en chans?!

Idag så ansåg jag att vissa saker har spårat ur. Jag kollade upp ip-adresserna på vissa kommentarer som jag tycker är "att gå över gränsen". Inte bara som skickats till mig utan även till en annan tjej. De visade sig att de kom från ett kontor i Visby. Jag kontaktade IT-ansvariga och IT-chefen, förklarade situationen och dom bad mig maila över adresserna och inläggen för de var inte acceptabelt. Vilket jag ännu inte gjort för dom sa även att personen ifråga förmodligen kommer få sparken, vilket jag inte vet om de är värt. Visst jag önskar inte denna person någon lycka överhuvudtaget. Men jag ger dig ändå en chans, stå för vem du är NU annars mailar jag över allt imorgon vid lunch. Som min man sa, nu ger du personen en chans, sen får hon/han skylla sig själv!
Eftersom du är inne på min blogg ungefär 30 gånger om dagen så måste du finna mig ytterst intressant!
Nu ligger korten hos dig!!!