19 november 2008

Fit for fight!


Idag är de iskallt och vinterdäcken måste på, idag måste dom verkligen på. Snön, regnet och minusgraderna innebär ett jävligt dåligt väglag.
Har inte sovit en blund inatt, lillskrutt vaknade vid 21 pga att telefonen ringt. Sen ville han inte somna om och höll sig vaken till 01. När han väl somnade så vaknade ha så fort jag vände huvudet från hans panna och satte sig upp för att vrida tillbax de. Sötnos, ja men inatt tyckte jag inte de. Så jag låg som en, jag vet inte vad. Men vad gör man inte för sitt barn, han sov gott lika så hans far.
När morgonen kom och pappan gick upp med sonen tänkte jag att jag skulle lägga mig tillrätt, vilket inte var de lättaste. Nacken och ryggen ville inte riktigt. När jag väl somnade kom lill skiten in och slog ett glas vatten över mig, morrr!
Så nu har jag fruktansvärd huvudvärk, ont i nacken och trött!!!



Snart skall jag försöka ta mig upp och in i duschen, kanske försöka ta oss ut till IKEA och handla beställningar från ön.
Herregud om en vecka så åker vi ner, igår kväll funderade vi på om de var värt de eftersom de förmodligen kommer bli bråk och tjafs. Men vi kom på att det var de, jul skall firas med dom man älska så enkelt är de. Så Gotland här kommer vi! På gott och ont!


Ibland så har jag lust att skriva och säga vissa saker, precis de jag känner och tycker. Hade de varit för 3 år sedan då hade jag gjort de. Men nu så håller jag på att lära mig att håll käften, men ibland när vissa saker inträffar så vill jag bara ställa mig och skrika! Tur att jag har världens klokaste bror, utan honom så hade jag förmodligen inte varit den jag är idag, han vet hur han skall nå fram till mig och vi tänker jävligt lika, fast han är betydligt bättre på att argumentera och hålla lugnet. Men för honom lixom mig så brinner de ibland, men inte nu, nu tar vi de jävligt lungt!


Bland måste man bita i de sura äpplet, gå vidare och inse att vissa saker är man inte eniga om och alla älskar inte en.
http://www.youtube.com/watch?v=Sg9OXPkl458&feature=related



Lars Winnerbäck, de är allt jag säger! Han får en att inse vad som är små saker och inte!













Älsk, kommer du ihåg den här låten?!
Haha, Herregud!