18 november 2008

The O.C!

Sitter i soffan och myser med min man, han spelar :) och jag ser på The O.C.
Jag har bara två avsnitt kvar, vad skall jag göra sen? Se på Leos Bamsebox han fick igår av sin far? :P
Leo är sjuk igen, så vi får se imorgon om de blir dagis eller läkaren. Han hostar så man tror han skall hosta upp lungorna och slemma igen. Min lille skrutt! Han har inte haft feber än så länge så de kanske bara är en vanlig förkylning, hoppas hoppas!
Ikväll åt vi hemlagad "pyttipanna" de kan vara de godaste som finns och de tyckte tydligen dom andra två oxå. Jag tyckte jag gjorde så de skulle räcka som lunch imorgon men de var tomt i jätte skålen när vi hade ätit klart!!!
Jag är orolig för min man, vi lämnare de där, men jag hoppas vi får svar på proverna snart. Kanske inte är så konstigt att han mår som han mår efter "omständigheterna"!
Vem mår bra av de lixom?!



Vissa saker förändras och vissa saker kommer alltid vara dom samma! Något som alltid kommer var de samma är VÅR lilla familj som "snart" blir större!