17 november 2008

Fotbollsgalan 2008!

De gick ganska bra på MVC idag, mitt blodtryck var låg ännu men bättre. Skall på ultraljud första veckan i Januari och kolla på lillegos igen :) Då får vi se vad de är för nått, tjej eller kille eller kanske båda och. Ingrid som min barnmorska undrade om vi hade tvillingar i släkten eftersom min mage är så stor :)
Jag skall dock iväg till husläkaren med min huvudvärk och börja gå på sjukgymnastik med mina bäckenbesvär. Så vi får hålla tummarna för att de kommer hjälpa!
Nu sitter vi här i soffan efter att ha lagt Leo i över en timme :) och ser på fotbollsgalan.

Ikväll mina damer och herrar kommer vår älskade ZLATAN bli historisk. Och jag älskar minen Zlatan gjorde när Håkan Hellström öppnade munnen. De var ungefär "Kan ingen bara Döda honom?". De är Zlatan de! Men som sagt han kommer bli historisk vinna guldbollen 3 ggr är han den första så kommer göra och vill ni veta varför jag skriver kommer? Jo för att de finns ingen annan som kan konkurera med honom. Vem skulle de vara? Vi tänker och tänker och kommer inte på någon!
Herregud, hur tänkte Jessica när hon valde klänningar? Katastrof tycker jag! Okej hennes vita klänning efter den lila var fin.
Men något som var underbart var Lagerbäcks kommentarer om svensk media :)sist måste jag bara tillägga att kvinnliga fotbollsspelare är fan de osexigaste som finns, haha dom ser ju ut som män i kläning som inte kan gå i höga klackar. Klä er Thereses Sjögran istället för att försöka bära upp en klänning. Usch!

Zlatan med stort Z. Jag älskar skånska, dryg skånska som kommer från hans mun! Han är älskad av hela världen, förutom av svenskarna för att han har attityd och säger ifrån. Inse sverige han är inte en "översittarunge" han är sig själv och säger ifrån när han tycker att vi säger eller skriver fel saker. Han har redan fått pris för årets forward. Kommentaren till om hur han känner för att kanske va den enda som får den tre gånger var "Jaa, tredje gången gilt"! Haha
Nu står Péle här och snackar, ALLA står upp, STORT! Nu vill vi se när Zlatan tar emot de och höra hans tal! Nu fick han fotbollskanalens hederspris, vilken kille han är!

Ni som skriver inlägg i "våra" bloggar om hur dumma vi är och hur mycket fel de är på oss, hur lyckliga är ni egentlingen? Inge vidare va? Ni kan uppenbarligen inte unna någon annan lycka och framför allt kan ni inte leva i nuet. Sluta bara att lägg ner er energi på att spotta galla på oss när de ni vill egentligen är att sitta och gråta av avundsjuka! Och har ni någonting vettigt att säga eller kanske tycker de ni tycker varför är ni då så fega så ni inte vågar stå för de? För vill vi så kan vi få reda på vilka ni är, men från min sida är de inte värt energi eller kanske? Anonyma fega kräk!

Jag vet precis vad jag skall göra när jag sett klart på The O.C, nämligen se säsong två av Carlifonication. Har ni inte sett säsong ett så måste ni ladda hem den nu nu nu! Så sjukt bra!


Du snacka inte om saker som du tydligen inte vet nått om fast du borde, för sanningen kommer bita dig i arslet!
Eller hur va de du sa?
Men du behöver inte börja tjafsa för min mun är stäng, ville bara upplysa dig om att jag för reda på vad du går och snackar för skit!