4 november 2008

"40 days and 40 nights"


Idag har det varit en slapp dag, mest legat i sängen och mått pyton. Men mot eftermiddagens slut orkade jag min in i duschen och ut på stan med min familj. Vi hittade ett par byxor till Leo, en jätte mysig lila mjukisdress till mig och en bärbar hårddisk till min man, är ni förvånade att min man valde någon teknikpryl? Inte jag!
Ikväll har jag sett på "Sjukhuset" och "S.O.S familj". Jag grät i båda programmen. I "Sjukhuset" för att de handlade om en sjuk liten nyfödd som dom inte visste om han skulle klara sig och i "S.O.S Familj" för att jag tyckte så fruktansvärt synd om lilla killen de handlade om. De som var lite kul i de hela var att jag satt och kommenterade föräldrarnas beteende och sa vad jag tyckte var fel, t,ex att dom bara fokuserade på den nya familje medlemen. Ungen satt får fan på borde och åt, sen fick storebror äta upp resterna. Sjukt, jag var så arg! Nå de roliga som gjorde mig ganska lättad och glad var att min man berättade att "coachen" hade sagt precis samma saker som jag sa. De fick mig att räta på ryggen och känna mig som en bra mamma, lugnet i magen för att jag på något sätt skall "glömma bort" Leo när hans lillebror/syster kommer försvann nästan helt. Ni som inte har barn har nog svårt att förstå vad jag menar. Jag tror att alla som väntar ett andra, tredje eller t.o.m fjärde barn är rädd för att dom äldre skall bli tillsidosatta, vilket har varit min största rädsle med att få ett barn till. Leo är mitt allt och kommer alltid att vara och de kommer "lillgos" oxå att vara. De är verkligen hemskt de där med hur vissa är mot sina barn, dom skyller problemen på barnen när de i själva verket är dom själva som har problem. Usch, fy!
Till något betydligt bättre, de gick en film på tv ikväll, den är bland mina bästa! "4o days and 40 nights" med Josh Hartnett och Shannyn Sossamon. De var kul, för när första reklampausen kom så kom vi på att vi hade den på DVD och då ser man ju självklart den på DVDn så man slipper all jävla reklam. Grym film, den har allt verkligen och inte nog med det, förmodligen den bästa sexscenen någonsin i en film. Han ger henne orgasm utan att röra henne, bara med hjälp av en blomma! Herregud, vilken tjej vill inte vara med om de! Och inte nog med de så är hon så jävla snygg, lätt den snyggaste jag sett. (Den snyggaste min man har sett oxå). Alla killar där ute, vill ni vara garanterade bra sex så sätt på den, när ni skall ha filmkväll. Vi hinner aldrig se klart den innan vi har sex så de måste ju vara ett tecken, på att den är känsloframkallande ;) UNDERBAR film helt enkelt!Nu börjar den efterlängtade valvakan med Philip och Fredrik, jag blev så glad när jag fick reda på att dom skulle hålla den och dessutom for free, bra grabbar! Obama leder ännu vilket gör mig överlycklig, frågan är bara hur de kommer gå i dom"finare" staterna, han vill sänka skatterna för låginkomsttagare och herregud vilket liv de blir bland alla rikakräk när man nämner ordet skatt i USA och dom har för fan ingen skatt jämfört med oss svenska, okej, jag betalar inte skatt, men er svenska!
Jag vill orka hålla mig vaken tills de är slut men jag vet inte om jag kommer okra. Hoppas iaf!

The O.C, där säger Seth till Ryan "Hug your enemy". De är fan sant! Vissa människor känner jag att jag ALLTID kommer vilja döda förmodligen även när jag dör. Men sen finns de dom som man ändå känner för, som man gillar pga deras personlighet men inte pga saker dom gjort. Men alla kan ändra sig, bara man vill tillräckligt mycket! Jag lovar! Kämpa på bara!



"Låt inte en människas åsikt bli din sanning"




Du, din lilla lilla människa!
Du har satt din sista potatis och gjort tillräckligt mycket skit mot min familj! Tycker du att de är konstigt att vi inte ville ge dig beskedet? Inte, om du tänker efter va?