14 november 2008

Kvällens bravader!


Nu är jag och min man hemma efter ännu en avslutning med laget. Den här gången fick vi BARA vänta på maten i 2 jävla timmar, tur att jag åt lunch vid 12 och inte ätit något efter de. Den här gången fick vi allafall mycket mat och jag skämtar inte, en halv ko var och en stor skål med pommes plus 3 liter sås. Grönsaker vet dom tydligen inte hur de stavas, de låg en sladdrig sparris på varje tallrik, men som tur var fick min man och Jawo brocoli som enligt dom är livsfarlig, så tack grabbar! Köttet var blodigt så de var bara att skära runt kanterna men som tur var så var än en gång potatisen super god. Efterrätten, haha, vet ni va de var? När de kom in var jag helt säker på att de var en stor fiskpinne, ingen åt, alla kollade på varandra. Pelle tog första tuggan och konstaterade att de var friterad ost, fan vilken tur man kan ha ibland. För eftersom jag är gravid så får jag inte äta sån ost. Jag fick vaniljglass, tror ni dom andra var avundsjuka?
Vi gick hem efter maten, jag var trött och hade ont. "Alla" var fulla och högljuda vilket inte var de bästa för min huvudvärk. Alexander ville gå med mig hem, så de var skönt! När vi kom hem låg de två utslagna hjältar och sov, Leo + barnvakt :)
Som tur var hade de gått jätte bra och Leo hade varit underbar som alltid.
Nu sitter jag och min man i varsin del av soffan och håller på med varsin dator, mysig fredagkväll va?
I natt skall jag sova med ögonbindel och öronproppar så imorgon få ni en diagnos om de hjälper. Pappa gerndt hörde lovade att han Leo om de var något och om inte annat så kommer Leo in och kryper upp till mig så då lär jag vakna om jag inte gått i koma!
Det bästa som finns är isvatten med citronjuice!


Btw, så var jag skit snygg ikväll men ni kan tyvärr inte få några kort eftersom vi inte hittar sladden som är mellan kameran och datorn...
Godnatt gott folk!