13 november 2008

Förvandlingen!


Ledsen att jag inte uppdaterat er om min nya frisyr innan idag, men jag har mått dåligt som vanligt och tillbringat tiden efter frissan (där jag satt i 4 timmar( i sängen och på golvet. Den här förbannade huvudvärken vill inte ge med sig och inte illamåendet heller för den delen. Har sovit 3 timmar i nättras, varför kan jag inte sova? Igår kunde jag iaf somna men vaknade vid 03.05 och kunde sen inte somna om! Jag blir tokig för jag behöver sömnen och skulle jag få sova så lovar jag att jag hade mått betydligt bättre.

Men resultatet blev bra som ni själva ser, jag är super nöjd! Känner mig som en ny människa, varför var jag nervös? Du kunde ju inte bli värre än vad de var innan, grått och vanlig standardfrisyr. Nej nu är de slut på de tråkiga i mitt liv så de känns bra att piffa till allt lite extra då!


(Bilderna är tagna med min mobil, men ni skall få bättre imorgon)
Före




Efter

(Jag vet inte riktigt vad som hänt med den här bilden men ni ser iaf lite)






Som sagt ni får bätte imorgon, Natti Natti!