5 november 2008

Obama, I told you so!



Vi börjar med att skrika; YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Min lilla mörking tog hem de, herre gud va bra de känns! Underbart! Nu skall vi bara putsa på en sista detalj, att han skall vara för Homoäktenskap, sen är biffen stekt. (HAHA)
Nu säger vi bara; Välkommen till "Vita huset" svarta man!


Igår fick jag hjälp av en liten tjej att fixa en ränkegrej här på bloggen, så jag vet hur många ni kära läsare är. Jag lyckades inte riktigt, nu har jag fått in något som mest liknar en stegmätare här ute till vänster. Den måste jag få bort på något sett, eller vill ni att jag har kvar den så ni oxå kan se??
Nåja, jag fick iaf en chock nu när jag gick in på min älskade blogg, hela 54 läsare sen i natt. Bra jobbat hörreni. Verkligen jätte roligt, men lilla jag lixom. Varför läser så många min blogg? Ää, de är hur kul som helst iaf. Nu får jag sluta och slarva med skrivandet, men en sak måste jag tillägga. Även om ni hade varit 1000st så kommer jag inte försköna sanningen. Jag kommer fortsätta skriva precis de jag vill och känner för. (Så länge de inte är olagligt förstås)

Idag skall bli en underbar dag har jag bestämt. Solen skiner, de är svinkallt men de gör inget för jag och min man skall ut och kolla på sånna här ändå:

Sonen är på dagis till 4 så de blir kvalitetstid med mannen. Vad vi skall hitta på för mysigt? Jo vi skall och storhandla. :) Mysigt va! Ja de är ganska mysigt att strosa runt i affären med den man älskar utan att känna sress. (Så länge de inte är fredag och Britta står och steker korv).

På min inköpslista idag står ett par svarta "tjocka" chinos!




Ha en bra dag mina Amigos, See you later!