17 april 2011

Vårdag!

Det är en skön dag. Över 20 grader, nästan vindstilla och massa barn är ute och leker. Leo har lärt sig att cykla på sin stora cykel, Leia njuter av att kunna vara ute från morgon till kväll. Gårdagen kan man väl sammanfatta med två ord: Succé och Slagsmål! Jag extraknäckte som boxningsdomare, styrde upp bråk lite överallt. Slet bort nån random lirare som skulle sänka Micke, tack och lov hade jag Jeppa med mig. Människor som slår andra är det fegaste, vidrigaste jag vet. Jag borde väl egentligen bara stått och sett på som alla andra. Men tyvärr funkar jag inte så, på gott och ont. Nu skall vi njuta vidare av att vara ute. Vi är ett gäng som skall åka och grilla korv med mina små älsklingar någonstans på denna vackra ö.... Jag hoppas ni har en lika bra dag som jag. Puss